MOBLIFE
Vennligst logg deg inn med brukeren din. (Hvis trøbbel med innlogging oppstår, vennligst kontakt en moderator eller administrator av forumet)

Join the forum, it's quick and easy

MOBLIFE
Vennligst logg deg inn med brukeren din. (Hvis trøbbel med innlogging oppstår, vennligst kontakt en moderator eller administrator av forumet)
MOBLIFE
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Behov for MOD

2 posters

Go down

Behov for MOD Empty Behov for MOD

Poste by SalvatoreBagala/Seigen Lør Jan 25, 2014 6:17 pm

Det er tydelig behov for aktiv moderator i forumet. Henvendelse skjer gjennom meg og vil senere bli drøftet mellom styret.
Hvis dette haster for vedkommende og foretrekker hurtig hendvendelse, legg igjen beskjed i dette innlegget og du vil straks bli kontaktet.

Med Vennlig Hilsen
Moblife styret
SalvatoreBagala/Seigen
SalvatoreBagala/Seigen
Webmaster
Webmaster

Antall Innlegg : 17
Join date : 05.12.2013
Bosted : Illinois

Til Toppen Go down

Behov for MOD Empty Re: Behov for MOD

Poste by BobbyBaccalieri Lør Jan 25, 2014 10:35 pm

Synes det er bedre uten noen mod/Admin. spillet blir ikke så organisert men det blir mer realtisk. 9/10 tilfeller har en mod fordeler på spillet. min mening vet ikke med dere Smile
BobbyBaccalieri
BobbyBaccalieri
Member

Antall Innlegg : 6
Join date : 09.01.2014

Til Toppen Go down

Behov for MOD Empty Re: Behov for MOD

Poste by SalvatoreBagala/Seigen Lør Jan 25, 2014 11:28 pm

Vedkommende har som oftest ikke fordeler PÅ spillet. Utgangspunktet er rett og slett å holde forumet aktivt, men skjønner hva du mener. Angående det å ikke ha et styre, hva var tanken rundt det? Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente - for uten et styret ville forumet blitt 110% folkestyrt, vi må ha noen til å administrere.
SalvatoreBagala/Seigen
SalvatoreBagala/Seigen
Webmaster
Webmaster

Antall Innlegg : 17
Join date : 05.12.2013
Bosted : Illinois

Til Toppen Go down

Behov for MOD Empty Re: Behov for MOD

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet